Форум Sons of Waha-Metal
[ Главная келья ][ Форум ][ Регистрация ][ Вход ]
[ Новые доклады · Легионеры · Правила легиона · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Листы персонажей
DamnedComradДата: Суббота, 30.10.2021, 13:07 | Сообщение # 1
Капитан IV Роты, Регент Легиона, Умный Сквиг
Группа: Администратум
Сообщений: 5769
Награды: 14
Слава: 2057
Статус: Offline
Сюда.


Патентованный Watch Master всея СоВМа.

Мариуш Навин:
BS 45 WS 38 S 38 T 30 Ag 37 Per 34 Int 40 WP 37 Fel 38 Inf 44 Wounds 11 FP 3
 
YASTREB2009Дата: Суббота, 30.10.2021, 13:08 | Сообщение # 2
Капитан XI роты
Группа: Ветераны
Сообщений: 5992
Награды: 2
Слава: 870
Статус: Offline


Капрал Эн, оператор ракетной установки, N полк Сил Планетарной Обороны Глория Меридионалис

WS: 20+10=30
BS: 20+17=37
S: 20+11+3=34
T: 20-3+5+12+3+5=42
Ag: 20+3+9=32
Int: 20+15=35
Per: 20+12=32
WP: 20+15=35
Fel: 20+5+9=37
W 10+2+3=15
3/3 FP

Aptitudes: Ballistic Skill, Defence, Fellowship, Offence, Perception, Toughness, Social.
Skills: Survival, Common Lore (Imperial Guard, War, Ecclesiarchy, (Imperial Creed), Scholastic Lore (Beasts), Intimidate, Linguistics (Low Gothic), Operate (Surface), Navigate (Surface), Dodge, Deceive
Talents: Iron Jaw, Weapon Training (Solid Projectile, Low-Tech, Heavy, Launchers), Sprint, Peer (Meridian citizens).
Equipment:
Weapons: Common Craftsmanship missile launcher with 2 Frag Missiles, Autogun and 2 magazines [20/30, 30/30], stub automatic and 2 clips, 2 frag grenades, knife
Armor: flak vest and flak helmet
Other: uniform, set of poor weather gear, rucksack, set of basic tools, mess kit and water canteen, blanket and sleep bag, rechargeable lamp pack, grooming kit, set of cognomen tags, instructional handbook, combat sustenance rations, 11 days supply

One With the Land: Agri-world characters gain a +10 bonus to any Knowledge, Survival, or Trade Tests made to identify or otherwise interact with domesticated beasts or those with potential to be domesticated. They also gain a +10 bonus to any Knowledge, Survival, or Trade Tests made to identify, harvest, or cultivate food crops.
Blind to the Horror: Agri-world characters suffer a –10 penalty to Scrutiny when using it to Oppose the Deceive Skill. Additionally, the first time an Agri-world character gains Insanity Points, he gains twice the normal amount instead.
Local PDF: Meridian gain +10 bonus to Navigation and Survival Test made on the Homeworld

Dodge – 200 xp
+5 Fel – 100xp
+ 5 T – 100xp
Deceive – 100 xp
Comrade Advance (Loader) – 250xp
---
50xp


Гарул: WS: 43 BS: 53 S: 40 T: 40 Ag: 49 Int: 40 Per: 33 WP: 57 Fel: 56 | W 3/25, 0/3 FP
Болтов: 27/30/30, 12/12/12 | Плазма: 0/3/12| гранат: 2 фраг, 2 кряк | стимуляторы: 0/6
Эн: WS: 30 BS: 37 S: 34 T: 42 Ag: 32 Int: 35 Per: 32 WP: 35 Fel: 37 | W 15/15, 3/3 FP
 
Unreal0602Дата: Суббота, 30.10.2021, 14:21 | Сообщение # 3
Капитан V роты. Пенетратор тиранов
Группа: Администратум
Сообщений: 1588
Награды: 12
Слава: 1376
Статус: Offline
Имя: Сервус
Фамилия: Викториан
Возраст: 27
Рост: 197см
Вес: 99кг
Полк: 18й Имерийский Полк Специальных Операций
Карьера: Weapon Specialist
WS 25+13 = 38
BS 23+19 = 42
St 20+18 = 38
Tg 23+17 = 40
Ag 20+14 = 34
Int 20+11 = 31
Per 20+9 = 29
WP 23+9 = 32
Fel 20+7 = 27
Wounds: 13/13
Fate Points: 2/2
Fatigue: 0/7
Corruption: 0
Insanity: 0

Weapons:
  • Unarmed | Melee | — | Damage: 1d5I-3 | Pen: 0 | A successful hit that inflicts Damage equal to or greater than the target’s Toughness Bonus also inflicts one level of Fatigue, -20 WS to Attack or Parry armed foes
  • Improvised | Melee | — | Damage: 1d10I-2 | Pen: 0 | Primitive (7), Unbalanced
  • Knife | Melee/Thrown | 5m (Thrown) | Damage: 1d5R | Pen: 0 | Weight: 1kg
  • Lascarbine | Basic | Range: 75m | S/2/- | Damage: 1d10+3E | Pen: 0 | Clip: 60 | Reload: Half | Weight: 2.5kg | Reliable, Variable, Only imposes a -10 to fire with one hand
  • Triplex Pattern | Basic | Range: 100m | S/3/- | Damage: 1d10+3E | Pen: 0 | Clip: 30 | Reload: Full | Weight: 4.5kg | Triplex Variable
  • Laspistol | Pistol | Range: 30m | S/2/- | Damage: 1d10+2E | Pen: 0 | Clip: 30 | Reload: Half | Weight: 1.5kg | Reliable, Variable

    Variable:
    Overcharge mode: +1 Damage, but using two shots worth of ammunition per shot fired.
    Overload mode: +2 Damage, +2 Penetration. In this case, the weapon uses four shots of ammunition per shot fired, loses Reliable, and gains Unreliable.


    Triplex Variable:
    Precision mode | S/-/- | Range: 150m | Accurate
    Incineration mode | S/-/- | Range: 50m | Proven (5), Felling (4)


    Auxiliary grenade launcher
    Red-dot laser sight

    Ammunition:
  • Charge packs: 5 (4 разряжены)
  • Small Charge packs: 2

    Explosive:
  • Frag Grenades: 1 (5 СПН)
  • Krak Grenades: 1

    Armour and Clothes:
  • Light carapace armour
  • Synskin
  • Uniform
  • Set of poor weather gear
  • Preysense goggles
  • Deadspace earpiece

    Gear:
  • Rucksack, Set of basic tools, Mess kit, Water canteen, Blanket and sleep bag, Rechargeable lamp pack, Grooming kit, Set of cognomen tags, Instructional handbook
  • Combat sustenance rations запасом на 12 дней (14 СПН)
  • Grapnel
  • Clip/drop harness

    Drugs and Consumables:

    Experience:
    Total EXP: 800Exp
    Free EXP: 0Exp

    Starting Skills: Common Lore (Imperial Guard)+10, Common Lore (War)+10, Tech-Use, Athletics, Navigate (Surface)
    Starting Talents: Hatred (Mutants), Bombardier, Lasgun Barrage, Weapon Training (Las), Weapon Training (Launcher), Weapon Training (Low-Tech)

    Aptitudes: Willpower, Toughness, Agility, Ballistic Skill, Fellowship, Fieldcraft, Finesse, Weapon Skill

    Bought Skills: Acrobatics 100Exp, Awareness 200Exp, Dodge 200Exp, Stealth 100Exp, Suvival 200Exp
    Bought Talents:
    Bought Сharacteristics:

    Traits:
    Blessed Ignorance
    Their wise blindness imposes a –5 penalty on all Forbidden Lore (Int) Tests.

    Kill the Mutant
    All Imperial world characters start with Hatred (Mutants).

    Covert Strike
    Members of this regiment gain a +10 bonus to all Logistics Tests made to acquire chameleoline cloaks or armour, clip/drop harnesses, rebreathers, survival suits, auspex/scanners, demolitions charges, grav chutes, multikeys, multicompasses, stummers, static generators, and any other such equipment designed for stealth and infiltration.
    The Logistics bonus also covers the following stealth weapons: needle rifles, needle pistols, and sniper rifles, as well as the Silencer and Tox Dispenser upgrades.

    Limited Numbers
    When a Squad from this regiment requests reinforcements (to replace fallen Comrades), it must make a Hard (–20) Logistics Test if most of the regiment is actively deployed or an Ordinary (+10) Logistics Test if a significant portion of the regiment is not currently in the field (these Tests already include situational modifiers except those added at the GM’s discretion). If it fails, the regiment simply has no reinforcements it can spare for the Squad, and its members must soldier on until its members can put in another request for troop support.







  • Сервус:
    | WS 38 | BS 42 | St 38 | Tg 40 | Ag 34 | Int 31 | Per 29 | WP 32 | Fel 27 | Wounds 13/13 | Fatigue 0/7 | FP 1/2 |
    Stealin' property is ma life (⌐■_■)
     
    MortarionicsДата: Суббота, 30.10.2021, 19:06 | Сообщение # 4
    Комтур VI роты, Убийца Ролок, ИЗБРАННЫЙ
    Группа: Администратум
    Сообщений: 4053
    Награды: 5
    Слава: 1820
    Статус: Offline
    Имя: Ширали аль-Тарики ибн Усеркаф
    Возраст: ??
    Рост: 1??см
    Вес: ??кг
    Полк: 30й полк Талларнских Пустынных Рейдеров
    Карьера: Водитель
    WS 20+16 = 36
    BS 20+17 = 37
    St 20+17 = 37
    Tg 20+10 = 30
    Ag 28+9 = 37
    Int 20+10 = 30
    Per 23+11 = 34
    WP 20+17 = 37
    Fel 20+8 = 28
    Wounds: 9/9
    Fate Points: 1/1
    Fatigue: 0/6
    Порча: 0
    Безумие: 0

    Вооружение:
  • Безоружные атак | Melee | — | Damage: 1d5I-3 | Pen: 0 | A successful hit that inflicts Damage equal to or greater than the target’s Toughness Bonus also inflicts one level of Fatigue, -20 WS to Attack or Parry armed foes
  • Импровизированное оружие | Melee | — | Damage: 1d10I-2 | Pen: 0 | Primitive (7), Unbalanced
  • Монож | Melee/Thrown | 5m (Thrown) | Damage: 1d5R | Pen: 2 | Weight: 1kg
  • Лазган M36 | Basic | Range: 100m | S/3/- | Damage: 1d10+3E | Pen: 0 | Clip: 60 | Reload: Full | Weight: 4kg | Reliable, Variable

    Variable:
    Overcharge mode: +1 Damage, but using two shots worth of ammunition per shot fired.
    Overload mode: +2 Damage, +2 Penetration. In this case, the weapon uses four shots of ammunition per shot fired, loses Reliable, and gains Unreliable.


    Боекомплект:
  • Батареи для лазгана: 4

    Взрывчатка:
  • Фраг гранаты: 3
  • Дымовые гранаты: 2

    Броня и одежда:
  • Флак жилет
  • Флак шлем
  • Вокс-бусина
  • Униформа
  • Комплект одежды для плохой погоды

    Снаряжение:
  • Рюкзак, Набор простых инструментов, Комплект столовых принадлежностей, Фляга, Одеяло и спальный мешок, Перезарежаемый фонарь, Набор гигиенических принадлежностей, Солдатские жетоны, "Памятка имперского гвардейца для поднятия боевого духа"
  • Боевые пайки (Запас на 4 недели)
  • Ауспик/сканер
  • Комби-инструмент
  • Инфопланшет
  • Лазерный резак
  • Магнокль

    Аугметика:
  • Блок мыслеуправления среднего качества

    Расходники:

    Опыт:
    Всего EXP: 800Exp
    Свободная EXP: 50Exp

    Стартовые Умения: Навигация (Наземная)+10, Выживание, Управление (Наземная техника), Технология
    Стартовые Таланты: Меткий выстрел, Дальновидность, Спринт, Ритуал освобождения, Владение оружием (Лазерное, Низкотехнологичное)

    Aptitudes: Дальний бой, Ловкость, Восприятие, Товарищество, Полевые навыки, Интеллект, Техника

    Приобретённые Умения: Стрелок 250Exp
    Приобретённые Таланты: Уклонение 200Exp, Ремесло (Оружейник) 100Exp, Ремесло (Повар) 100Exp, Бдительность 100Exp
    Приобретённые Характеристики:

    Traits:
    Неграмотные
    Хотя талларнцы умеют говорить на низком готике, в их переполненных насилием жизнях сложно было выкроить время, чтобы научится читать или писать на общеимперском языке.
    Поэтому они не получают умения «Язык (Низкий готик)» при создании персонажа, но способны говорить на нѐм до тех пор, пока это не требует тестов умения.

    Партизанская война
    Давным-давно народ Талларна в совершенстве овладел тактикой «ударил-отступил».
    После успешной атаки по врагу, захваченному внезапностью или беззаботному по каким-либо другим причинам, персонаж-талларнец немедленно получает бонусное частичное действие, которое он может потратить только на действие с подтипом «передвижение».

    Недоверие к чужакам
    Талларнцы склонны не верить никому, кроме самих себя и своих товарищей, а ограничения и условности более цивилизованного общества их только раздражают.
    Они получают штраф -10 на все социальные тесты в официальной обстановке, а также накладывают штраф -10 на все социальные тесты, предпринятые к ним не-талларнцами. По решению ведущего, эти штрафы могут быть сняты, когда персонажи имеют дело с тем, кто заслужил их доверие.



  • Csak játssz, Halálgárda!
    Ширали
    Вс =36; Бс=37; С=27; Ст=30; Лов=37; Инт=30; Восп=34; СВ=27; Общ=28; ОС=1; Раны=9;
    Лазкарабин - в запасе 4 батареи
    Саламандра - 100км хода, 49 выстрелов к ГК, 200 болтов к ТБ; еды на 25 дней.
     
    negbiДата: Вторник, 16.11.2021, 09:03 | Сообщение # 5
    Генералиссимус
    Группа: Ветераны
    Сообщений: 3610
    Награды: 0
    Слава: 113
    Статус: Offline


    Огрин Братан, N полк Сил Планетарной Обороны Глория Меридионалис

    Characteristics bonus: Toughness +10, +10 Strength, –15 Intelligence, -10 Agility

    WS: 20+13 = 33+5
    BS: 20+13 = 33
    S: 30+3+18 = 51 +10
    T: 30+3-3+19 = 49+ 10
    Ag: 10+3+10 = 23
    Int: 5+9 = 14
    Per: 20+10 = 30
    WP: 20+10 = 30
    Fel: 20+10 = 30

    Starting Aptitudes: Weapon Skill, Ballistic Skill, Offence, Defence, Strength, Toughness + Social
    Starting skills: Survail + Linguistics (Low Gothic), Operate (Surface), and Scholastic Lore (Beasts) + Common Lore (Ecclesiarchy, Imperial Creed), Navigate (Surface),+ Athletics, Intimidation
    Starting talents: Weapon Trainining (Heavy, SP), Die Hard, + Spint, Peer (Meridians)

    Wounds: 25+2+4 = 31
    ФП 2/2

    Specialist Equipment: Common Craftsmanship ripper gun, 1d5 frag grenades.
    Ripper gun 30 m s/-/6 d10+8 I pen 0, scatter, clip 48, reload 2full
    Warhammer melee d10+2 I pen 1 primitive 8
    Armor: flak vest and flak helmet
    Other: uniform, set of poor weather gear, rucksack, set of basic tools, mess kit and water canteen, blanket and sleep bag, rechargeable lamp pack, grooming kit, set of cognomen tags, instructional handbook, combat sustenance rations, two weeks’ supply

    Characteristic Modifiers: +3 to any two of the following Characteristics—Fellowship, Strength, Toughness.
Skills: All agri-world characters start with Linguistics (Low Gothic), Operate (Surface), and Scholastic Lore (Beasts).
    One With the Land: Agri-world characters gain a +10 bonus to any Knowledge, Survival, or Trade Tests made to identify or otherwise interact with domesticated beasts or those with potential to be domesticated. They also gain a +10 bonus to any Knowledge, Survival, or Trade Tests made to identify, harvest, or cultivate food crops.
    Blind to the Horror: Agri-world characters suffer a –10 penalty to Scrutiny when using it to Oppose the Deceive Skill. Additionally, the first time an Agri-world character gains Insanity Points, he gains twice the normal amount instead.
    Local PDF: Meridian gain +10 bonus to Navigation and Survival Test made on the Homeworld

    Exp:
    S +10 350
    T +10 350
    WS +5 100


    Йеремия, WS 49 BS 49 S 42 T 42 Ag 48 Int 44 Per 44 WP 59 Fel 57
    W: 17/30, И: 3/6
    Мк IV "Максимус" (-1 все), камоклоак, цепной меч, болтер, болт-пистолет, х30 болтов

    Кион, WS 56 BS 39 S 53 T 50 Ag 57 Int 41 Per 44 WP 41 Fel 37
    W: 23/30, И: 3/6
    Мк IV "Максимус" (все -1), Цепной меч, болтер, болт-пистолет, 60 болтов

    Каранка, WS 54 BS 45 S 54 T 52 Ag 60 Int 43 Per 46 WP 44 Fel 38
    W: 28/30, И:4/6
    Мк IV "Максимус" (-2 АР в правой ноге, все -1), камелиолиновая накидка, болт-пистолет, "Сталкер" - мастеркрафт, х60 болтов "Сталкер", х60 болтов, 5 ножей - мастеркрафт.

    Зартан, WS 49 BS 54 S 51 T 51 Ag 39 Int 52 Per 40 WP 47 Fel 34
    W: 16/30, И:4/8
    Мк III "Железный" (все -1, кроме шлема), нож, плазменная винтовка+1 магазин, болтер, х30 болтов, набор инструментов
     
    • Страница 1 из 1
    • 1
    Поиск:

    Copyright by Sons of Waha-Metal © 2024 Бесплатный конструктор сайтов - uCoz